أهلا بكم في شعبة علوم الحاسب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا بكم في شعبة علوم الحاسب

Computer Sciences

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

السلام عليكــــــــــــــــم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bassem

السلام عليكــــــــــــــــم Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكــــــــــــــــم   السلام عليكــــــــــــــــم I_icon_minitimeالسبت يونيو 21, 2008 1:48 pm

السلام عليكــــــــــــــــــــــــم ورحمــــــــــــه الله وبركاتـــــــــــــــــــــه

أنا باســـــــــــــــــــم عضو جديد معاكم

بس انا عندي شويه تعليقــــــــــــــات وأقترحات يا رب تكون كويسه

انا رأي ان المنتدي ناقـــــــــــــص شويه أقسام مهمه :

1 - قســـــــــــــــــم للتعارف والصدقات عشان كل عضو جديد يدخل يكتب هو مين كليــــــــــه وهواياته عشان نقدر نعرف بعض أكتر ، انا عارف انكم تقريبا تعرفو بعض كلكم بس أكيد في أعضاء هتدخل متعرفوهاش

2 - قســـــــــــــــــــــــم للنقاش الجاد عشان كل واحد يدخل يقول السؤال الي عايز حد يجاوبه عليه ونفيد بعض بأذن الله

3 - قســـــــــــــــــــــــــم للمناسبــــــــــــــات عشان لو حد عيد ميلاده ندخل نقوله كل سنه وانته طيب ونجيب التورت والكيك والبيبســــــــــــى هيبقي عليا أن شاء الله ، وكمان الأعياد ورمضان ندخل نهنــــــى بعض

4 - قســــــــــــــــــم للفضفضــــــــــــــــــــــه يعني كلنا بيقابلنا مشاكل ونحب نقولها ونسمع رأى بعـــــــــــــض

كفـــــــــــــــــايـــــــــــــه كده يا رب تكون أقترحات كويــــــــــــــــــسه
المدير العام
الإدارة
المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكــــــــــــــــم   السلام عليكــــــــــــــــم I_icon_minitimeالسبت يونيو 21, 2008 3:37 pm

أوكي يا أخ باسم بس ياريت تدينا فرصة
علشان اليومين دول مشغولين شويه

وتشرفنا بمعرفتك يا باشا
https://met-cs.yoo7.com
kazama zan

kazama zan

مُساهمةموضوع: رد: السلام عليكــــــــــــــــم   السلام عليكــــــــــــــــم I_icon_minitimeالجمعة يونيو 27, 2008 7:03 pm

انا موافق على الكلام دة

السلام عليكــــــــــــــــم
صفحة 1 من اصل 1